Den ökande strålningen från de nya mobiltelefoni-systemen 4G och NET1 stressar folk till ohälsa

Man kan misstänka att klappjakten på elöverkänsliga nu grundar sig på att allt fler blir sjuka av 4G och NET1:s sändarteknik och man (mobilindustrin och ansvariga myndigheter, tjänstemän) vill skrämma folk till tystnad genom att idiotförklara elöverkänsliga. Ingen vågar säga att de blir sjuka av strålningen, för vem orkar bli trakasserad av massmedia, läkare, Socialstyrelsen, svenska lobbyister VoF och SSM, när man misstänker att man blir sjuk av 4G:s och NET1:s sändarteknik?

När jag flyttade hit till nuvarande bostad hade jag runt 0,02 mikrowatt/kvadratmeter, vilket är det jag klara av utan att må alltför dåligt. Nu har jag  mellan 0,045 –  strax över 0.1 mikrowatt(kvadratmeter inne i huset.

Viktigt att förstå är, att det inte bara är effekten som är hälsoproblemet. Lika mycket avgörande, om inte mer, är pulsmoduleringens struktur, innehåll och val av frekvensområden. Med denna enorma elektroniska information som finns i tekniskt producerad strålning är också energiinnehållet mer som en koncentrerad ”strålkanon”, vilket naturlig strålning inte är. Naturlig strålning är ett jämt brus som inte pulsar.

De effekter jag har i min boendemiljö nu kommer från en NET1 och en 3G-sändare (som intigrerats i 4G-sändarteknik) i närheten. Nu har jag ofta huvudvärk och ständig hjärtarytmi. Det svider bränner i huden och inne i kroppen och i ögonen, skärande smärta i skelettet. Jag sover nu också väldigt lite. Allmäntillståndet är  nedsatt och jag är nu oerhört lättstressad och får typiska ADHD-symtom som hjärnkaos om det händer något som stressar mig. Jag kan inte samla tankarna och koncentrera mig och bedöma situationen korrekt. Detta är inte min personlighet, som en gång en god schackspelare har jag god förmåga att koncentrera mig,  bedöma läget från flera faktorer och lägga upp en strategi. Det klarar inte en person som har äkta ADHD-störningar i hjärnfunktionen.

Men i takt med den ökande strålningen blir jag alltmer stressad och kan inte längre komma till ro och koppla av. Och det är ju symtom som hela befolkningen mer eller mindre har drabbats av nu. Ansvariga myndigheter och läkare borde kunna bedöma vad som händer om större delen av befolkningen befinner sig i ständig påtvingad stress. Påtvingad eftersom man med viljan inte kan välja att koppla av, eller sova den tid man behöver för att hålla sig frisk. En ständig stress leder också till aggressivitet och depression vilket också allt fler drabbas av sedan mobiltelefonin började byggas ut på 1990-talet. Socialstyrelsen har ju fått uppdraget att undersöka varför den psykiska ohälsan ökat dramatiskt under 1990-talet och framåt.

Kommentera

