Älgar mystiskt döda i Blekingetrakten

Aftonbladet Älgar mystiskt döda i Blekingetrakten

Jag informerade om följande i debattinläggen:

Jag har dokumenterat chemtrails- spridning i dessa trakter, vilket har pågått nästan kontinuerligt sedan april i år. Jag har dokumenterat en bildserier som tydligt visar att dessa sk k-strimmor från flygplan växer till stora molnbankar och jag har bilder som visar hur en vanlig k-strimma löses upp intill en chemtralis sträng.
Det finns även ett dokument om chemtrails.spridning över Europa.

Vidare har vi mobila bredbandssystem NET1 och 4G som kan passera genom biologiskt material obehindrat, vilket betyder att radiovågorna träffar våra organ och kommer att skada dem på sikt.

Jag har stora problem med en radiosignal som ligger med hög effekt på min bostad. Förra året häckade inte tornseglarna under takpannorna som ligger på den sida signalen kommer ifrån. Svår hjärtarytmi gjorde att jag kontaktade försvaret och NET1 och effekten från radiosignalen har minskat så att tornseglarna häckade i år. Men just nu ligger en stark signal på igen från söder. Här nere i blekingetrakten och södra Kalmar län pågår aktiviteter som stör både djur och människor. Försvaret har ett starkt fäste här nere och NATOs korridor till Norrland går längs med östkusten.

Kommentera

